ارتش سوریه در ادامه عملیات شمال شهر حلب، با آزادسازی دو منطقه در جوار اردوگاه حندرات، مقدمات آزادسازی این اردوگاه را فراهم کرد.

به گزارش مشرق، نیروهای ارتش سوری با کمک نیروهای فدائیان قدس فلسطین در اقدامی غافلگیرانه حملات سنگینی را علیه مواضع تروریست‌ها در شمال اردوگاه حندرات واقع در شرق مزارع الملاح آغاز کردند و بعد از درگیری چند ساعته موفق شدند منطقه"المداجن"  و همچنین منطقه"الکروم"واقع در مجاورت اردوگاه حندرات را کانلا آزاد کنند.

این نیروها همچنین توانستند در اقدامی هوشمندانه تروریست‌هایی که قصد فرار از منطقه به اردوگاه را داشتند در دام بیندازند و بیش از 42 تروریست را به هلاکت برسانند.

با قطع شدن خطوط ارتباطی تروریست‌ها در مرکز شهر از طریق جاده کاستیلو بنظر می رسد نیروهای سوری و مقاومت بزودی عملیات وسیعی را جهت پاکسازی اردوگاه آغاز خواهند کرد.

در طی سه ماه گذشته نیروهای سوری و مقاومت چندین بار موفق شدند بخش‌هایی از اردوگاه را آزاد کنند اما با رسیدن نیرو و تجهیزات تروریست‌ها از طریق جاده کاستیلو شکست می‌خوردند.

در محیط مزارع جنوبی ملاح درگیری‌ها بصورت پراکنده می‌باشد و پیشروی خاصی صورت نگرفته است. در درگیری‌های امروز محیط مزارع الملاح ده‌ها تروریست از جمله تعدادی فرمانده مانند عبداللطیف درویش از فرماندهان جبهه النصره به هلاکت رسیده است.

در محور غربی محله شیخ مقصود پیشروی جزئی در شهرک بنی زید صورت گرفته است، اما در شهرک صنعتی"اللیرمون" نیروها موفق شدند با  پاکسازی تعداد دیگر کارگاه و ساختمان مقداری پاکسازی شهرک را به حداقل 45 درصد برسانند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس